kamagra oral jelly los angeles buy generic cialis daily mannitol vs lasix for icp name brand viagra is cialis for daily use the same drug as 36 hour lasix expells potassium


Početna Proizvodni program Vagoni
Vagoni
Putnički vagon 1. razreda At

Na vagon su s obje bočne strane, ispod glavnog uzdužnog nosača ugrađene tzv. "suknjice", koje se sastoje od čvrsto ugrađenih limova i poklopaca, a imaju namjenu vagonu dati suvremeniji, aerodinamičniji vanjski izgled i ujedno zaštititi opremu ispod poda vagona. Vagon zadovoljava važeće propise UIC, RIC, IEC i propis o sigurnosti na radu RH.

Attachments:
Download this file (At_vagon_A4.pdf)At vagon[Putnički vagon 1. razreda At ]
Opširnije...
 
Putnički vagon 1. i 2. razreda ABee

Putnički vagon oznake ABee proizveden je rekonstrukcijom i modernizacijom vagona tipa Y, građenih 1984. godine. Glavne značajke rekonstrukcije vagona odnose se na opremu i uređaje za poboljšanje komfora putnika kao što su automatski klima-uređaj, vrata s automatskim upravljanjem, vakuum WC te moderni interijer s udobnim sjedalima.

Attachments:
Access this URL (../component/attachments/download/37/AB vagon_A4.pdf)ABee vagon[ABee vagon]
Opširnije...
 
Putnički vagon 2. razreda Bee

Putnički vagon oznake Bee sagrađen je rekonstrukcijom i modernizacijom vagona B i AB proizvedenih 1980. i 1985. godine.

Attachments:
Access this URL (../component/attachments/download/41)Bee vagon[Putnički vagon 2. razreda]
Opširnije...
 
Putnički kušet vagon 2. razreda - Bcee

Putnički vagon oznake Bcee proizveden je rekonstrukcijom i modernizacijom vagona tipa Y, građenih 1984. godine. Glavne značajke rekonstrukcije i modernizacije vagona odnose se na opremu i uređaje za poboljšanje udobnosti putnika.

Attachments:
Access this URL (../component/attachments/download/42)BCee[Putnički kušet vagon 2. razreda]
Opširnije...
 
Vagon za spavanje WL

Vagon za spavanje oznake WL izgrađen je rekonstrukcijom i modernizacijom vagona tipa Y iz 1980. godine. Na prvih pet vagona ugrađuje se okretno postolje MD 52, a na preostalih pet okretno postolje MD 522. Najveća dopuštena brzina vagona je 160km/h, a vagon će voziti u domaćem i inozemnom prometu. Uz ulazište i recepciju, vagon ima jedanaest odjeljaka s tri ležaja u svakom, dva vakuum WC-a i hodnik.

Attachments:
Access this URL (../component/attachments/download/44)Wl vagon[Vagon za spavanje]
Opširnije...
 
Vagon restoran - WR

Vagon restoran oznake WR izgrađen je rekonstrukcijom vagona tipa Y, 90-tih godina prošlog stoljeća.

U sklopu modernizacije putničkih vagona za potrebe HŽ-a pristupa se modernizaciji tehničke opremljenosti i vanjskog izgleda s ciljem uklapanja vagona u postojeće IC vlakove.

Attachments:
Access this URL (../component/attachments/download/45)WR vagon[Vagon restoran]
Opširnije...
 
Vagon za prijevoz automobila

Vagon je namijenjen za prijevoz putničkih automobila u putničkim vlakovima za brzine do 160 km/h. Vagon je izrađen sukladno propisima UIC 567-4 te ostalim UIC propisima za određene sklopove. Izveden je kao dvoetažni zatvoreni vagon.

Attachments:
Access this URL (../component/attachments/download/67)MDDlm[Vagon za prijevoz automobila]
Opširnije...
 
Teretni 4-osovinski plato vagon Rgns-z (K)

Vagon je namijenjen prvenstveno za prijevoz kontejnera, limenih ploča, polegnutih tereta, snopova cijevi, drvene građe, šipki, industrijski teških tereta (različiti industrijski strojevi, metalne konstrukcije, poljoprivredni strojevi i sl.).

Attachments:
Access this URL (../component/attachments/download/63)Rgns-z[Teretni 4-osovinski plato vagon]
Download this file (TSI certifikat.pdf)TSI certifikat[TSI certifikat za Rgns-z teretni vagon]
Opširnije...
 
Push-Pull vagon

Pet Push-pull vagona proizvedenih u TŽV Gredelju nastali su modernizacijom i rekonstrukcijom B vagona proizvedenih između 1964. i 1966. godine. Namijenjeni su za prigradski promet talijanskih željeznica FSE (Ferrovie del Sud – Est) i mogu biti uključeni u promet za brzine do 120 km/h.

Attachments:
Access this URL (../component/attachments/download/43)Push-Pull vagon[Push-Pull vagon]
Opširnije...
 
Vlak za balastiranje

Vlak za balastiranje namijenjen je za nanašanje ispitnih opterećenja na dionicu željezničke pruge koja se ispituje. Sposoban je opteretiti prugu s 230 kN po osovini s međusobnim razmakom točaka opterećenja od 1500 mm. Vlak sačinjavaju šest segmenata sa četiri osovine, opterećenih na bruto masu od 92 t.

Attachments:
Access this URL (../component/attachments/download/56)Vlak za balastiranje[Vlak za balastiranje]
Opširnije...
 


Proizvodni program

Katalog

Profil tvrtke

YoutubeFacebookLinkedinFeed